Släpade mig i väg

Carro och jag har legat lågt med träningen i över en vecka:( Jag har inte mått nå vidare med min värk och energin har varit i botten. Detta lågtryck väder gör inte saken bättre. Men i kväll pallra vi oss i väg och väl där visade det sig att det var ett Indoorwalking pass medel. Som vi impulsivt bokade, vi har bara gått på bas pass för dessa tider har passat bättre. Det gick galant med medel vi var super duktiga. Åh jädrans vad skönt och svettas ur ordentligt! En kopp kvällsro och två knäckisar med tomat och ägg innan läggdags. I morgon en ny vecka med nya utmaningar. Skulle haft ledig måndag i morgon men kommer jobba förmiddag. Onsdag ledig dag och fredag ledig dag. Sebbe har avslutning på sina tre gymnasie år. Han tar inte någon student men det spelar ingen roll. Vi firar honom på fredag att han kämpat sig igenom dessa år. Jag är stolt <3 Så det blir lite att förbereda inför fredagen men Carrobarro har lovat att ge mig ett handtag ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0