Tittut ;-)

Nu sitter jag i soffan med en välförtjänt kopp kaffe. Carro och jag körde ett pass med fria vikter på gymmet. Ett kanon pass :) Nu gör tösen pärlhalsband, sonen ska dammsuga och jag hugga in på maten. En typisk måndag här hemma hos oss! Vad lyx det känns med ledig dag på onsdag och så är jag ledig på fredag! Skön vecka men brrr det känns som höst, nu får faktisk solen komma!!!! Vi passade på att boka pass i dag för resten av veckan. I morgon blir det Indoorwalking, onsdag gym och söndag Flex/Indoorwalking. Härligt!!!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Tack för tipset, ska googla recept. Jag älskar pannkakor, men känner att jag behöver ett nyttigare recept. :)

Jag kommer ihåg Loreen när hon var med i Idol, tyckte hon var jättebra då. Jag älskar också hennes låt, bäst är den när hon gör den live...koreografin (eller hur det stavas..) är så häftig :)

2012-06-04 @ 22:28:30
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh tack, har hittat inlägget på din blogg :) Ska skriva av receptet :) Kram

2012-06-04 @ 22:55:04
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0