Vårruset, lack och mer kärlek....

Clara har haft barnvårruset i dag, hon var jätte stolt. Jag har shoppat lite, skön plåster på såren, hjälper för stunden iallafall. Rea på polarn och pyret. Kanske jag lyckas ta en outfit bild på tösen i morgon. Fick ett nagellack i sommarpresent på jobbet idag, great. Målat i kväll och tagit ett glas Rosé tack för det. H varit och fiskat!!!! Tips på super överlack Seche Vite 129:-,på Åhléns helt suveränt man målar på det direkt på nymålade naglar färgen ska inte torka. Blir stenhårt!!! Tumme upp!!! Kolla in glassgubben har skaffat tjej ;-) Ny fototedigerings App igen jätte kul
Och gratis förstås :))

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Vet inte hur jag hamnade på din blogg men nu har jag lagt till den i mina "favoriter". Man blir glad av den! :) Har ingen blogg själv (tycker inte jag hinner eftersom jag har två små döttrar på 1,5 och 3 år.) :) Men jag finns på fb :) Supersnygg färg på lacket, vad heter det?

2012-06-14 @ 19:50:45
Postat av: Nettan

Vad kul att du hittat in på min blogg ;-) och vad trevligt att du gillar den jag blev jätte glad av din kommentar ;-) nagellacket är Depend nr 261 försökte hitta dig på Facebook men lyckades inte har du Instagram? /Nettan

2012-06-14 @ 20:35:16
Postat av: Elin

Så märkligt att jag inte kunde sökas upp på Facebook? Måste vara någon inställning.. Har inte instagram, är det en bilddagbok? Maila om du vill så lägger jag till dig på Facebook :) Ha en bra dag!

2012-06-15 @ 08:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0