10/30

Nu är det dag 10 på vårat projekt resultat -1kg -3cm i midjan -3cm lovehands -1cm rumpan -1cm lår +0,5 arm :-) nöööööjjjd Har gått bra för Carro också. Åh gubben min -3,3kg Grymt! Detta är ingen bantning överhuvudtaget utan att äta rätt kost mer proteiner och mindre kolhydrater och rätt kolhydrater. Intaget ska synka med utgiften alltså rörligheten. Har man ett mindre rörligt arbete behöver man röra sig mer eller äta mindre. Det gäller att få sin egna balans, inte jämföra sig med andra. Detta är en kickstart för rätt kost och rätt motion. Jag har kommit igång att äta mellis på eftermiddagen vilket gör att jag inte är hungrig i väntan på middagen och då inte små äter. Jag är piggare, alertare effektivare och mindre stressad och gladare! I kväll blir det badhuset och simma Carro och jag har tagit en halvtimme på motionscykeln också. Kan ju lika gärna sitta på den och prata i stället för soffan. Det gäller att se möjligheterna. Nu kör vi 20dagar kvar :) Nu är bensinpriset över 15kr :(


Kommentarer
Postat av: Verro

Duktig du är. Duktiga ni är. Det är så kul när det går åt rätt håll. Och som du säger, ingen bantning utan mer att hitta en ny livsstil som håller i längden. Kämpa på.

2012-03-07 @ 22:00:50
URL: http://weronica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0