18/30

Simning stod på schemat i dag det var skönt att sträcka ut musklerna med simning det bränner fortfarande i ben och rumpen. I morgon efter jobbet blir det gym igen. Redan dag 18 helt otroligt vad tiden går ser målsnöret på vårat projekt nu. Men som jag sagt detta är starten och inkörsporten, även om jag tränar i vanliga fall så har det varit grymt skönt att kicka i gång så här på vårkanten. Största vinsten hittills är att jag blivit så pigg och full av energi ;-) Jag har alltid mått bra av att träna även om det i perioder gått upp och ner. Går det mer än 3 dagar utan att jag rör mig på något vis, får jag tränings pms blir så tjurig och grinig:-/ träning håller emdorfinerna på topp det gillas. Det bästa är att Carro fått tillbaks känslan också go girl I morgon är det fredag å det betyder helg yeeeesss kolla in vilket coolt paket Carro fick i dag ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0