29/30

Känns nästan lite sorgset att vårt projekt går i mål i morgon. Vips så var dessa trettio dagar förbi. Men vad kul vi haft det har inte ens känts jobbigt. Men som jag sagt detta vara en kul grej och vi fixade det med stenhård vilja och envishet och det är bara början. I dag for vi till badhuset badade, mös och fikade. Självklart simmade vi också 50 längder i intervall blev det. Nu ser jag fram emot morgondagens Indoorwalking ;-) Väl hemma efter en aktiv men underbar dag åt jag ost panerad sei Linas matkasse som älsk tillagade, Linas matkasse är verkligen "manvänlig" ler Måndagar är verkligen toppen att vara ledig på det var lugnt och skönt på badhuset likaså på Vallby nästan folktomt det gillar jag. Det blir mer kvalitet med min tös då ingen stress bara lugnt och skönt! Så fint att Sebbe och Carro var med riktigt mysigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0