4/30

Jaha då har det gått fyra dagar och jag har tränat minst en timme om dagen. Jag känner att det här blir tufft skulle behöva anställa en kokerska och en tvätterska eller varför inte en barnflicka som kan göra allt ;-) inte undra på att kändisarna kan hålla kost och träning. Dom har ju pengar till att ha PT egen kock och dyligt!!! Men jag kämpar på och prioriterar tyvärr kommer skönhets sömnen i kläm. Har rensat upp i tvättstugan det tog 45min har ju en rätt stor familj. Jag förundras hur dom i familjen annorlunda får dygnet att räcka?! ;-) I dag blev det ett jympapass medel var nog 10år sen jag var på det. Men det är ungefär som att cykla det fanns där bak i ryggmärgen. Men shit jag kommer känna det i kroppen i morgon! Nu skriker kudden på mig så natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0