5/30

Shit vi är så duktiga jag och Carro jiiieee Henke ska också har massor av kredit han har gymmat tre gånger denna vecka en PW och en sväng på motions cykeln. Han har också ätit samma kost som oss. I dag blev det gymmet för mig och Carro, jag körde rygg, axlar, mage och sätes. I morgon ska jag nog bara ta en PW i solen kroppen behöver lite vila efter 6dagars träning nöjd är jag så här långt. Jag kommer sova gott i natt är så trött. Nu blir det en kopp grönt te ett glas vin hoppar jag över ;-)


Kommentarer
Postat av: FantastiskaMamman

Hoppas att du tränar lite för mig också så jag slipper ;)



Kram

2012-03-02 @ 21:02:14
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0