7/30

Då har Carro och jag klarat av en vecka 1/4 av tiden. Än så länge är vi vid gott mod och tycker att det är riktigt roligt. Det innebär mycket planering med kost och träningstider, även en heldel prioriteringar på både gott och ont. I dag tog jag Clara på cykeln till Ikea Erikslund. Clara älskar att cykla, vi kom ut och fick frisk luft och jag motion och svärfar ljus och svärmor en ny toasits. Så den cykel turen gav många positiva resultat. Det negativa var att vi frös om händerna och jag fick ont i rumpen ;-) Senare efter vi ätit grillat i dag också bar det iväg till gymmet. Vi körde axlar, bröst,rygg och triceps 12x3 en runda fyra maskiner sen körde vi 10min cross på maxpuls för att öka förbränning (shit det var jobbigt) sen körde vi samma maskiner 12x2 på sjunde dagen ska man öka på lite för att nå resultat och pressa kroppen lite extra. Jag mår förväntansfullt bra i kroppen än så länge med tanke på min värk jag brukar ha. Jag känner mig mycket piggare och gladare, magen känns mindre svullen. Jag har faktiskt inget negativt att säga än så länge!

 

 

Min och Claris cykeltur....

image description

 

 

 

Mitt mellis efter gympasset....

 

 

Nu sitter jag vid datorn....

image description

Jag är så hungrig, var tvungen att ta ett litet mellis te, riskaka naturell såklart och tomat med

citronpeppar mums! Jag ska fixa med brorsans firma papper ;-) Innan jag kryper till sängs.

 

Masserar fötterna samtidigt......

image description

 

 

VECKANS TRÄNING:

Söndag: 1tim motionscykel

Måndag: 1tim motionscykel + 45min PW m. stavar

Tisdag: Gym 1tim o 15min mage, sätes, triceps

Onsdag: 1tim motionscykel

Torsdag: Jympapass medel 1tim, rodd, mage + biceps

Fredag: Gym 1tim rygg, axlar, bröst

Lördag: 1tim motionscykel 1minx3 plankan, biceps

Söndag: Cykeltur ca.1tim+gym bröst,axlar,rygg,triceps

 

Jag känner mig mer än nöjd, Carro har kämpat på och varit så duktig. Hon hade ju inte tränat på länge. Så hon gör det jätte bra. Jag har ju trots allt hankat mig fram med några gympass i veckan. Som jag skrev tidigare så är våran projektidè typ som fitnessfighten men Carro och jag kör själva och gubben i huset hakade på också. Jag är riktigt imponerand av honom. Vi gör detta för att komma in i bra rutiner och bra tänk. Vi ska bara träna så här mycket i 30dagar. Det är för att man ska komma i gång i kost och tränings tänket typ en "kickstart"
Det är iallafall jätte kul och peppande att ha någon att göra det tillsammans med diskutera och peppa varann. I morgon är det 8/30 och en ny vecka med nya utmanningar =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0