8/30

I dag är det dag 8 för Carro och mig, som jag berättade hänge älsklingen på oss. Även Carros kille blev inspirerad och köpte gymkort och vill äta rätt. Nu är även Sebbe och hans tjej på gång dom köper kort i dag. Kul att vårat projekt inspirerat andra också. I kväll blir det gym med Carro och Camilla tjejerna på C. Vi kommer köra biceps, mage, säte 12x3 10min maxpuls på crossen samma varv 12x2 Nu äta lite lax, matkorn, sallad och keso. Vi har också gjort en proteinsmootie. Man blir verkligen pigg av att öka proteinet och sänka kolhydraterna. Nu kör vi :) Lite tips på bra tillbehör i stället för ris, potatis och pasta. Febracos produkter jag hade massa hemma Linas matkasse kör hårt med dom!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0