Kosten

Kosten har under dessa 30 dagar inte varit något märkvärdigt konstigt
egentligen. Dragit ner på snabba kolhydrater och ökat protein intaget.

En dag har sett ut ungefär så här:
Frukost kl.8 Fiberhavregryn, linfrön, clementin och mjölk, kaffe
Mellis kl.10 Keso och frukt el. ett ägg, kaffe
Lunch kl.12 lax. kyckling, tonfisk, köttfärs, sallad vissa dagar bulgur
eller havrevete eller något sånt (febraco)
Mellis kl.15 Kvarg, solrosfrön, linfrön ev. frukt
Middag: Vi kör Linas och jag hoppar bara vanligt ris/potatis osv. ökar
på med sallad, keso och kvarg i bland bulgur osv beroende på hur lunchen
så ut.
Företräning: Ägg, riskaka, hembakt bars, kvarg
Efter träning: Ägg, riskaka, hembakt bars, kvarg
Kvälls mellis: Lättfil m. kvarg och keso och musli (febraco)
Vatten jag är lite dålig på att dricka vatten måste bli bättre på det ;-)

Lite matbilder från våra 30 dagar....







image description


image description


image description

image description


image description


image description


image description


image description

image description

image description


image description


image description


image description

Behöver jag säga att jag äter som en häst massor, det måste man
göra om man ska träna mycket/ofta. Jag saknar inte ens min marabou
helnöt inte än iallafall. jag kör en ruta mörk chocklad till kaffet i bland!

Magen mår bra, humöret blir stabild och jag känner mig pigg så det
finns ingen andledning att inte fortsätta tänka på kosten och vad jag
stoppar i mig.

Vill ni ha lite knep...?
Toppa frukost och mellis med kanel det ökar förbränningen.
Toppa salladen med citron och olivolja, viktigt att få i sig fett rätt fett.
Krydda maten med starka kryddor (chili) ökar förbränningen.
Drick ett glas citron vatten när du vaknar, renar njurarna.
Drick grönt te jätte nyttigt.
Drick vatten får ut slaggprodukter ur kroppen det mår vi bra av.
En ruta mörk chocklad nyttigt!
Ett glas rött vin också nyttigt enligt forskning ;-) sicken tur det som
är så gott!

Det var lite kost tips det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0