Linas matkasse såklart

Nu har vi haft Linas matkasse i ett och ett halvt år. Det har blivit totalt 25st matkassar och jag är fortfarande lika imponerad och lika nöjd. Jag har pausat under jul och nyår och under semestern. Denna vecka hade jag en gratis kasse jag slapp betala 769:- pgav. att jag har fler vänner som provat Linas med min unika tips kod man får 5 poäng per hushåll som provar dessutom får den som använder min kod en fruktkasse på 4,5kg när jag har 20poäng får jag en kasse som tack. Man får även en poäng per köpt kasse. Så nu har jag 18poäng och snart en fri kasse igen ;-) Vill du prova Linas så använd gärna min tipskod. Lämna en kommentar så får du den isåfall. I dag stod det Citronlax med rädisfraiche och matvetesallad på menyn smaskens vad gott. Jag var så hungrig och ivrig så jag glömde ta kort ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0