Lyxdag i morgon (25/30)

Oj vad dagarna går endast fem dagar kvar så är vi i mål! I dag blev det ett jympapass en riktig tjejliga och kul hade vi Carro, Camilla, Petra och jag. Jag är jätte impad av tjejerna bra jobbat! Framförallt Camilla som jag ringde 50min innan och fick med härligt tjejen ;-) fan vad vi är bra! I morgon har jag en annorlunda dag, ska på två föreläsningar nere på stan. Clara och jag ska cykla till förskolan tycker hon ska bli kul. Vi har sovmorgon och börjar en timme senare lyx. Sen ska Carro städa hemma mer lyx. Vi ska träffas och träna och äta lunch mer lyx med långlunch. Sen avslutar jag eftermiddagen med en föreläsning och får komma hem till nystädat hus jätte lyx!!! Så ser min lyxiga fredag ut en annorlunda fredag. Jag slutar lite senare men det gör inget ;-) Hur ser din fredag ut? Tjoooo helg igen med ledig måndag me like <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Det är du värd en lyxig dag. Själv sitter jag och väntar på att få hämta Ellinor, jag har möblerat om i hennes rum samt köpt ny skrivbordlampa, matta nedanför sängen, tavla + lite småsaker hoppas hon blir glad kram

2012-03-23 @ 13:39:55
Postat av: Nettan svarar

Mamma då blev väl Ellis jätte glad ;-) kan jag tro =) Ja det var en riktigt skön fredag!!! KRAM

2012-03-24 @ 14:58:54
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0