Måndag 22/30

Helt otroligt snart är trettio dagar avklarade, vilken kick detta är att verkligen komma i gång med träningen riktigt ordentligt. I dag hade jag lyllos dag fick åka till gymmet direkt efter jobbet. Carro har varit med Clara i dag så jag hade ingen dagishämtning att stressa till ;-) vad lyxigt att komma hem och ha en lugn hemma kväll, å ha träningen avklarad. I gengälld fick Carro mat serverad efter sitt gympass, vilket team vi är ;-) Ligger i sängen och myser tänkte titta på en film och gotta mig med ett mellis. Snoozar på min sovandes tös, finns det något mysigare? ;-) Min favorit på gymmet som jag alltid avslutar passet med är roddmaskinen me like :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0