Mello och mellis

Tittade ni på "mello" det gjorde jag jag börjar faktiskt gilla Torstens
låt mer och mer. Skumt skön på nåt vis. Och Rockabilly låten är lite
cool man blir glad av den ;-) Lotta och Christer var ju hemska, banan
det kommer nog bli en riktig sommarplåga hahhaa kul låt i allafall.
Ja sen var det lite utfyllnad kan jag tycka, Andreas Johnson är söt ;-)
Loreen vinner allt tror och hoppas jag, Dannys uppträdande var ju ballt
men låten ville inte riktigt in i mitt hjärta. Vad tycker du?


Mello




Mellis


Lördagskvällens mello avokado, äggvita, keso och kvarg, en kopp te.

Tur att det bara är trettiodagar vi har vårat projekt, tänk dom som alltid
äter så här bodybuilders och fitnessfolk. men det är väl en levnads stil
och vana. Jag ska villigt erkänna detta är jätte gott, men jag saknade
ett glas rött i kväll ;-)

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums

2012-03-04 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0