Mysig helg och ledighet...

Mysig helg med min bästa goa Carro. Hon är super duktig med träning och kosten så stolt över henne <3 Hon har lite strul med vuxen studie stöd och hennes planer med skolan, håller tummarna att det löser sig till det bästa. Nu är dag 15/30 avklarad med andra ord är vi halv vägs på vårt projekt, det känns lite motigt nu för mig men bara kämpa på ;-) Haft värk i kroppen i helgen så jag var tvungen att ta vilodag. Men nu kämpar vi vidare. Nu ska jag ta en varm skön dusch och dyka i säng. Min IPhone har strulat i kväll, mina appar ville inte fungera :( iPhone dr.J kom över och hjälpte mig, det fungerar nu men det är något som är galet :( Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Emma

Ni är sjukt duktiga! Blir riktigt imponerad och inspirerad. Tack! Kämpa på!

Kram Emma

2012-03-13 @ 19:45:25
URL: http://hemmahosmammaemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0