Skor i köket....

I dag har Claris och jag varit på kalas en förskolekompis som fyllt fyra. Tänk att jag igen sitter på barnkalas. Det gör mig så lycklig föräldrarna där satt och diskuterade vad leksaker dom har drällandes överallt. Och att dom längtade tills den tiden var över. Jag satt i min tanke och tänkte så olika det kan vara. Jag njuter av hennes små skor ståendes i köket, dockan i soffan, pärlorna på golvet. Jag har ju längtat efter att uppleva det igen i många år. Så jag låter skorna stå kvar med ett leende på läpparna och njuter lite till :) <3

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Härligt Nettan! Åh, vad jag saknar leksaksstöket ibland. Det är ju barnen som får hemmet att kännas som hemma. Ha en bra dag bland pärlor o klackskor. Kram

2012-03-26 @ 07:54:48
Postat av: Nettan

Eller hur Kicki så är det ;-) Barnen livar upp hemmet! Kram

2012-03-27 @ 22:43:13
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0