Data crasch?

Oj vad eftermiddags trött jag känner mig, varit vaken sen strax efter fem. Clara sov till åtta, så jag passade på att tömma iphonen på bilder. Jag hade ca.2000st som jag även skulle lägga över på externa och pang så låste datorn sig. Nu får jag inte igång den, det står att den inte kan hitta operativ systemet :( Niklas ska komma förbi och se om han får igång den. Har jag otur har jag förlorat alla kort. För jag var ju så duktig och tömde telefonen också. Bra jobbat av mig... Suck! Just nu känns det rätt bra att jag är aktiv på instagram fejjan och bloggen vilket innebär att dom bästa korten har jag iaf kvar. Fått lite nytta gjort i dag men inte så mycket dom jag kanske borde. Jag har inte ens cyklat så skönt att riktigt slappa! Mys med Carro i kväll och Sebbe och Petra antar jag. Vi ska bli klippta sen blir det tjej jox mys mys mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0