God mat igen :)

I går var jag på Varda med jobbet igen, hade lyxen att få följa med två gånger eftersom jag vikarierar för vår avd.chef när han har semester. Jätte god mat och två glas vin. Jag var jätte trött inte alls så glad och trevligt sprallig som jag kan vara. Jag känner mig otroligt trött i kropp och själ. Har fuskat med träningen vilket inte får mig piggare precis. Motivationen har varit låg! Men i morgon ska jag försöka pallra mig i väg på jympan på Friskis med Carro. Min goa Carro håller på och målar våran bod den var/är i stort behov av det, den blir jätte fin! Nu blir det och sussa lite nattinatt :) ps. Carro och jag åt god mat och avslutade med jordgubbar och grädde mums det är sommar det ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0