Gubben hängde på bra...

Jag är imponerad drog med karln på en löprunda i dag 5,2km. Ett halvår med gymkort har definitivt gett resultat - ca.8kg dessutom mer muskelmassa och flås. Han hade nog aldrig fixat 5,2km utan stopp i höstas ;-) Han äter rätt vilket resulterat i att migränanfallen försvunnit förutom ett anfall i påskas när han åt godis (socker) vad säger detta? Jo bra kost och motion mår man bättre av. Själv har det gått bra för mig också tränar konturnerligt 3-5ggr per vecka. Inte hänt speciellt mycket på vågen och det är inte mitt mål heller jag har bra vikt gentemot min längd. Men kroppen är lite mer "shaped" och jag är piggare och mår bättre. Jag får kämpa rätt hårt med att hålla min träning pgav min värk i kroppen. Tex igår kväll var jag sängliggandes med höftvärk och värk i knäna. Men i dag peppade jag mig iväg på löprundan och det gick mycket bra. Det är en ständig kamp men jag vägrar att vara sjuk. Om jag haft lyckan att inte ha min värk skulle jag förmodligen träna mer och vara instruktör eller nåt i den stilen, en dröm jag alltid haft. Men nu får jag nöja mig med det jag klarar av och set gör jag rätt bra utifrån mina förutsättningar. Jag vet ju att jag mår bättre av att röra på mig;-) Tränar du? I såfall vad? Klickar med en bild från min skit dag i går tummen ner. En bild på mina och gubbens skor när vi flåsar och svettas i kapp på trappen efter löpningen. I morgon blir det gymmet jag längtar!!!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag går bara promenader nu. Tränade på gym förut, men tröttnade på det. Men kommer säkert gå tillbaks dit när jag gått ner lite mer i vikt..

2012-05-05 @ 18:39:59
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0