Helt okej

Efter att varit sjuk kom jag igång igen med träningen förra veckan. Första gympasset på söndagen, kändes underbart att kliva in på Friskis igen. Så här såg min vecka ut: Söndag: Gym 1,5tim Måndag: Gym 1,5tim Tisdag: Indoorwalking Onsdag: Vila Torsdag:Vila Fredag: Gym m. Förbränning 2tim Lördag: PW 35min Cykel 30min. Jag skriver upp när och hur jag tränar i min kalender det ger mig en överblick jag kan planera och jag blir peppad. Hur gör du för att peppa dig? För visst är det segt som attans i bland att komma i väg!!! ;-)


Kommentarer
Postat av: J

Jag tror att vi allt för ofta jämför oss med andra vilket lätt leder till prestationsångest och dåligt samvete. Vi jämför oss med andra samtidigt som vi tror att vi måste köra allt och lika mkt på egen hand. Jag försöker vända på det: inspireras av andra och tävla mot mig själv! Jag ser andra runt omkring mig som klarar mkt mer träning och längre distanser - men om jag tävlar mot mig själv kommer jag att skörda framgångar ändå! DEN ABSOLUT BÄSTA TRÄNINGEN ÄR DEN SOM VERKLIGEN BLIR AV!!!!

2012-05-04 @ 15:15:52
Postat av: Nettan svarar

J du om någon ska vara super stolt över din framgång;-) Helt rätt man bör utgå ifrån sig själv, och sätta egna mål. Precis som du skriver huvudsaken är att det bli av, hellre ofta å lite mindre än sällan och för mycket. Man får hitta sin strategi hur man peppar sig själv. Vara målmedveten och positiv ;-) Även unna sig att lata och äta nå gott (helnöt tex)

2012-05-04 @ 22:48:41
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0