Jag älskar varannan måndag

45 min på cykeln framför TV4 morgon plankan 1min x 3 såklart min favorit! Sen en välförtjänt stadig frukost. Jag hade ju lovat tösen att baka så cupcakes fick det bli, fuskade och tog en såndär mix (går fortare då) för en sak har jag lärt mig på äldre dar prioritera vad som är viktigaste. Baka var viktigt för tösen och hon är lika nöjd oavsett om jag kör med en fuskmix ;-) Jag har en vän/mentor som fått mig att "tänka" och prioritera tack du vet vem du är :) Nu blir det att njuta i solen, jag verkligen älskar min och tösens måndagar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Shit, vilka fina cupcakes!

2012-05-08 @ 19:08:24
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0