Jag testa mig på en smitning på OKQ8

Ja vad ska jag säga om denna dag. Kaos minst sagt stress från det jag vaknade. Tösen har fått för sig att avklara nr.2 på morgonen när vi är redo att åka. Eftersom hon haft problem med magen och det nu är mycket bättre med fröna. Så är jag glad att hon lyckas med nr.2 så ofta som hon gör. Men mitt i morgon rusningen ställer min inre stress på prov. Väl på jobbet kände jag mig stressad för jag hade massor som jag borde hinna fixa, innan jag skulle på ett privat möte kl.13 Väl efter det stressade jag ner på stan och sprang runt som en galning för att hinna några inköp som inte kunde vänta. Stressade till förskolan, hem rigga om för att åka till Erikslund hade tio minuter på mig att handla på Apoteket, team sportia och vuxen Apoteket ;-) ja ni vet Systembolaget. Jag hann med alla tre på tio minuter (tur att jag har en snäll tös) väl inne på maxi där jag och halva Västerås tydligen var kl.19 började tösen tröttna lite. Tackar maxi för gratis bananerna som takapan bjuder på. Oki vagnen full telefon ringer som en tok. Sebbe har soppatorsk på andra sidan stan ut mot Irsta. Jag tänkte nu fattas bara en avstämning! Mycket riktigt visst fick jag det;-) sa till tjejerna i kassan nu börjar jag snart stor böla! Gasa hem med tösen och matkassar. Tror ni mannen i huset tankat sin bil? Nä den gick på ångorna. Volvon hade jag lånat ut till Carro som håller på att flytta. Nä så det var bara att tanka bil och dunk. Efter att mannen fått sig lite svordomar levererade. Och nu kommer vi till poängen kl. 20.30 jag ska tanka hinna till Irsta och sen till Arosvallen för att hämta tre grabbar som tränat fotboll. Jo vad gör jag åker upp till OKQ8 tankar bil och dunk och drar. Jag åker utan att betala väl ute på E18 kommer jag på det, slänger blicken i backspegeln för att se om jag ska se nå blåljus. Ringer snabbt till OKQ8 och ber om ursäkt. Nu är bensinen betalt tacos och ett glas rött stod klart när jag kom hem. Stressen är borta och nu ler jag åt eländet!!! Hon på OKQ8 kände igen mig, kunderna där hade tyckt det var spännande när expediten sprang ut. Oj är det en smitning? Nä jag känner igen tjejen hon verkade bara ha lite bråttom! Haha begynnande alzheimers eller en krympt hippocampus eller amygdalan som var ur tillfällig funktion? Ja vi fick oss ett roligt skratt. Kvällen toppades med mys tacos alla, lite väl sent men ändå. Dessutom kom min bonus son och gav mig och pappa en kram ;-) och det är mycket positivt mycket bra feedback på att det jobb vi gör runt honom sakta men säkert ger bra resultat. Nu ska jag kramas lite med gubben som i morgon åker bort fyra dagar! Puss och natti trevlig torsdag till er:)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Shit va stressad jag blev av att läsa... Jag hade velat se dig när du smet från macken. Action-Nettan! Haha...

2012-05-17 @ 08:29:28
Postat av: Nettan

Haha Kicki eller hur ;-) men jädrans vad skämigt tur att hon känner igen mig. Helgalet jag brukar aldrig ta kassabetalning därför blev det helkonstigt!!! Jag bjuder på den! En gång glömde jag hunden vid ok då ammande jag så jag skyllde på det då! Vet i te vad jag ska skylla på denna gång ;-)

2012-05-17 @ 12:41:27
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahaha du är ju galen min vän....hahaha, skulle kunna ha gjort samma sak om jag var stressad!! Ha det gott kram Lina

2012-05-22 @ 09:06:09
URL: http://stimpilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0