Ledig måndag - min lyx!

Som jag skrivit förut så är jag ju ledig varannan måndag. Den måndagen är DET förbjudet att göra hushållssysslor, det är min och tösens dag. Vilket innebär att vi ska göra saker som bara VI mår bra av. Dagens schema ser ut så här.... Jag tar en tur på motionscykeln, bästa redskapet när man har en treåring som vägrar sitta i vagn. Jag skulle hellre ta en PW i fina vädret. Men med cykeln hemma i vardagsrummet får jag min dos avklarad iaf. Sen står bakning på tur tösen vill baka och ha "förkläde" vi ska packa picknick och cykla till Vallby frilufts museum och titta på djuren. Kanske Carro kommer dit också :) Fick ett mess nu på måndagsmorgonen, sånt mess får mig att sväva på moln och energin att sprudla :-))


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan bara hålla med! Du är en fantastisk kvinna! Fortsätt att vara den du är! Kram

2012-05-07 @ 20:37:36
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0