Min dröm....

Min dröm är fortfarande långa fina kvinnliga naglar....... Trind är ett nagelstärkelse lack totalt oersättligt. O.P.I svindyrt köpte ett lack när Åhléns hade 20% måste testa och se om det är så bra som det sägs. Seche Vite super bra överlack som skall målas på innan vanliga lacket torkat. Passar mig bra som inte har ro att sitta still och vänta på att det ska torka! Jag kommer väl iallafall aldrig kunna behålla långa starka fina naglar oavsett vad jag använder för grejer :) Men jag fortsätter drömma om det :)


Kommentarer
Postat av: J

Kolla med Marre om hon har nå tips eller behandling! Hon e gryym! (har jag hört). :-)

2012-05-21 @ 00:24:17
Postat av: Nettan

Såg på FB att hon rekommendera ett ställe i Sala som gjorde manikyr med ett speciellt hållbart lack. Men tyvärr tror jag att man typ inte ska städa med starka medel, påta i jord, kånka och bära å härja runt om man ska lyckas behålla fina naglar :( då måste man nog ha såna där fuskisar ;-)

2012-05-21 @ 00:38:04
Postat av: J

Hör med henne i alla fall! Du har väl henne på FB?

2012-05-21 @ 11:15:29
Postat av: Nettan

Absolut det ska jag göra :)

2012-05-21 @ 12:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0