Ros och fjortis

I dag fick jag en fin röd ros av min son, kärlek det värmde i hela mig :) Stod och väntade på Carro på gymmet att hon skulle bli klar. Då tog jag en fjortis bild haha... Fick kommentar om det riktigt kul. För visst bor det en fjortis i oss alla? En nucka? En tråkmåns? En latis? En mupp? Även en mogen kvinna? Gladis? Sprallis? Osv... Det handlar väl bara om att våga ta fram alla sidor? I bland kommer dom fram helt rätt, i bland helt fel, i bland medvetet ;-) jag rotade fram fjortisen i dag i allafall. Hade jag i dag varit 14-16 hade jag förmodligen haft en hysterisk blinkande blogg med hysteriska ljud och 90% outfits. Men nu är jag 40+ och får "hålla igen" lite. Bilden bjuder jag på här, laddad inför vårat fredags pass som brukar vara ett rejält "starta förbränningen" pass 10min cross + 5 övningar 10x3 (rygg,bröst,biceps,triceps,mage) 10min löp i högt tempo så svetten sprutar. Sen dessa 5 övningar/ maskiner igen men då 10x2 avsluta med plankan 1min x 4 +10 min rodd. Detta blev ett pass på nästan en och en halv timme. Helt slut sen men så skönt!!! Tjing på er hoppas på hyfsat väder i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0