Snabbrunda...

Fiiii faaaan... Vad kämpigt det kändes. Snart är vårruset, var tvungen och se om jag kunde hålla hyfsat tempo, springa länge och långt har jag inte nåt problem med. Men att springa i högre tempo har aldrig varit min grej. Jag har aldrig tävlat med mig själv att springa snabbt utan det har alltid varit att jag orkat längre tid. Men med vännens peppning, tog jag i lite plus att jag hade bråttom hem till Desperates Housewifes. Nu känns det riktigt skönt det bästa med att springa så svetten sprutar är att man känner sig så ren på nåt vis efteråt i varenda por alla slaggprodukter liksom renas ut, känns det som i allafall ;-)


Kommentarer
Postat av: J

Vinsten sitter i skallen - som alltid! :-D

2012-05-09 @ 10:21:44
Postat av: Hevi

Jag är precis som dig, kan springa i evigheter känns det som ibland. I min egen takt. Så bra jobbat! Själv hoppas jag kunna öka farten med hjälp av intervall träning. Och jag funkar lika, känner mig ren och rensad efter träning =).

2012-05-09 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0