Tuffa backar och Desperate Housewifes

Jag sörjer DH är inne på sin upphällning ,sitt avslut, går i graven. Usch jag sörjer! Nu måste jag hitta en ny serie att följa. Jag ser så lite på tv men tycker om att ha nåt att följa :) I dag efter jobbet var jag och vännen J ut på en löprunda, fy fan vilka backar det är i Skultuna spåret några riktig benmördare. Det var super skönt, älskar att svettas ur rejält! Undra vad som hänt inte minns jag att backarna var så branta, långa och tunga för 25 år sen ;-) Inte kan det ha nåt med att jag är 25år äldre? Ler Jaja bara "gilla" läget och kämpa på! Så länge det är kul, skönt och ger mig positiv feedback så kommer jag fortsätta springa, gymma, köra pass, simma och promenixa! Har gjort det mestadels under livet utom i perioder tex. Graviditeter. Jag gör det för att må bra, vara gladare och framförallt för att jag får mindre ont i kroppen och mer sällan :) nä nu blir det sussa lite skönhetssömn. Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0