Vädret får mig ur balans :(

Skit lågtrycks väder får mig inte att må vidare bra. Jag var till gymmet efter jobbet, kände mig taggad. Men kroppen ville inte riktigt hade ingen energi alls. Vädret spelar nog in, men även min lunch jag föll för frestelsen. Vi firade en fyrtioåring som bjöd på smörgåstårta och gräddtårta. Min fina laxlåda med bulgur åkte in i frysen. Gott var det men.... Det märktes på gymmet hade ingen energi i kroppen, som fick mig att orka. Ännu engång kvitto på hur viktig kosten är. Missade lets dance i går :( hade inte en tanke på att det skulle vara på torsdagen. Jaja inget att göra något åt, vet inte ens vem som åkte ur. Trevlig fredagskväll önskar jag dig ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0