Valborg

Eftersom jag har en fanatiker till man, som antingen gör det ena eller det andra, nu var det båtrenovering till 100procent;-) Så blev det inte som jag planerat i går på Valborg. Vi blev hemma, jag och tösen tog ett mysbad med ljus,cola, yoghurt ett glas vin och oliver. Jag tror vi lekte i över en timme. Vi hade så mysigt! Hon bokstavligen älskar oliver åt runt tio stycken. Sen natta jag henne och lagade lite mat det blev chutney kyckling m råris och en fräsch gräddfilssås. Bojkottade brasa tiden räckte inte till, så jag avslutade med en film! Ungdomarna var ute och grillade en vid Hökåsen gropen och en vid björnön skönt med skötsamma ungdomar ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0