Vårruset

Vaknar till en ledig måndag och solen, vårruset i kväll. Det brukar vara grått, kallt och trist när det är vårruset. I princip är det en perfekt dag! Men min kropp vill inte att det ska vara en perfekt dag. Jävla skit kropp det är vad jag har. Känner mig sur, arg och besviken :( SKIT måndag!!!! Kanske ska jag lägga mig i soffan och vara ett offer? Men nej det blir ju inget bättre av det iallafall! Får se vad tösen och jag hittar på i dag. Troligtvis blir det häng i nån lekpark ;-) önskar dig en fin måndag!


Kommentarer
Postat av: Hevi

Jag ger mig tusan på att du kommer bita ihop och springa ändå, och att det kommer gå bra! Spring för mig å =). Kram

2012-05-21 @ 13:41:14
Postat av: Elin

Bra sprunget idag :)

2012-05-21 @ 22:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0