Alfons och läsrörelsen

Under söndagen var tösen och jag på bio Alfons Åberg. Vi åt som sagt också på Mc dom har samarbete med läsrörelsen varje år i oktober då det är en bok i happy mealen, så då är det helt klart värt att äta där. Annars undviker jag det gärna för inte är det speciellt gott!!! Väl hemma tog Sebbes tjej med Claris ut så hon cykla lite och var i lekparken. Jag städade kaninburen och gick mig lite egentid en stund skönt!!! Avslutade söndagen med solsidan, somnade vid halv elva vaknade klockan ett igen och kunde inte somna om hade sån värk i handleder, fingrar och axlar. Så irriterande :-( dessutom har vi ju inget vardagsrum som jag kan smyga ner i och sätta på en film. Tur att jag hade ledig måndag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0