Allt för hälsan

Varit på mässa i dag i huvudstaden Allt för hälsan. Det innehöll verkligen allt ;-) tom. en monter för den sexuella hälsan och den innehöll det mesta. Det var alla möjliga dieter också inte en enda monter vad jag såg med vanlig hederlig kost tex tallriks modellen dåligt tycker jag att fokuset ligger på olika modeller och som low carb LCHF mm.

TRX och pilates var det mycket av och vinter sporter. Alla möjliga hälso tidningar hade montrar. Div. saker för behåring mm.

Dom hade även lazerbehandling till mycket reducerat pris, så jag testade mot kärlbristningar i ansiktet å f-n vad ont det gjorde värre än att tatuera sig :-(

Jag gjorde även en hälsokontroll jag fick välgodkänd förrutom en last jag har som inte är bra (nikotinet hmmm) men det visste jag ju redan så det behöver jag ingen som talar om för mig ;-)

Mässan var sämre än vanligt tycker jag, men så är det oftast första två åren så är mässor bäst sen tunnar oftast utbudet ut.

Nu ska jag laga lite fredags mat!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Millan

Blev det någon skillnad av laserbehandlingen? Kram

2012-11-09 @ 19:31:34
Postat av: Nettan

Det visar dig först om 3-4 veckor om det gav något resultat ;-)

2012-11-09 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0