En dag....

....utan huvudvärk jiiiiieee... Känns som jag går på moln. Värt de 600:- det kostade att knäcka nacken till rätta, höften känns också bättre tjiiiioooo......

Men så får jag åderbråck som gör svin ont jäv....S..... Inge kul att bli gammal :( eller vad säger man äldre ;-) Men jag vet fler både i min ålder och yngre som opererat så det får det bli. Ringa läkare på måndag!!!

Värsta mys fredagen här hemma i dag mannen är på julbord. Jag var på Erikslund och bytte ett par skor jag köpte för ett år sedan som gick sönder fick nya fett nice. Köpe med sushi mumma vad gott med ett glas vitt. Har tre glada barn i dag inte fel det heller!

Nu rullar bilar filmen som tösen kikar på, mys fredag javisst och ingen huvudvärk ja tack!!!

Hur har du det, denna kalla snöiga fredag?

Har du advents pyntat? Det har jag fick en infallande lust konstigt jag som inte brukar gilla julen speciellt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0