Feber

Tösabiten har feber hon ligger här bredvid mig och ångar värme, het som en kamin.

I morgon vabbar pappsen, jag har svårt att göra det i morgon, för nästa vecka har vi invigning av våran secondhand butik som vår verksamhet skall öppna. Så det är massor som skall fixas och ordnas inför öppningen.

Berättar mer om det nästa vecka.

Nu skall ja ta tempen på tösen och se om Alvedon behövs. Man ska helst inte ge Alvedon om febern är under 38,5 för då bör kroppen ta hand om det själv. Det är råd enligt 1177 upplysningen så sa dom en gång när jag ringde dit när tösen var bäbis.

Nattinatt min vän i morgon är det fredag och helg tjoooo för det :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men pluttan! Har hon blivit sjuk igen :( Krya på Claris!

2012-11-16 @ 21:08:29
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0