Hutlöst dyrt....

.... 120:- för ett par strumpor är inte det hutlöst? Att betala det för att bekräfta sig som "äldre" man lär ju ha ombyte också. Det är sju dagar på en vecka så minimum av strumplådan lär vara sju. Åtta par går på en tusing 10-pack på stadium vad tar dom 99:- ???

Ja inte nog med att kroppen ska påminna mig om att jag är på andra sidan fyrtio sträcket. Den ska länsa plöskan också =(

Ja det är väl bara "gilla läget"

I torsdags svullnade jag upp i benet speciellt runt vristen och fick ont som f*n i söndags blev jag lite orolig och beställde läkartid. Men hon konstaterade det var ingen propp och inget åderbråck och jag hade bra cirkulation och ingen inflammation.
I dag provade jag mina "flyg stöd strumpor" det kändes bra mycket bättre men långt i från bra!

Förmodligen är det min förbannade höft som spökar. Så nu har jag bokat tid hos stans bästa kiropraktor. Ska dit i morgon och se vad hon säger och gör.
Har vid flertal tillfällen fått höra att jag är sne i höften. Dessa problem kom efter graviditeten med tösen, så nåt tok hände med kroppen. Och som sagt man är ju inte "pur ung" längre.....

..... som en vän sa till mig nedbrytningen har börjat.... Haha...

Stödstrumpor är väl iaf rejäl tant varning? Och hutlöst dyrt?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0