Jag vet....

Jag vet vad kroppen behöver.... Men det tar ändå emot i bland när energin saknas. Strosat hemma på förmiddagen inte känt någon lust eller energi i dag. Men tog mig i kragen efter lunch för tösens skull, packade badväska och fika. Hämtade Carro när hon slutade jobbet vid kl.14 åkte till hamnen och matade änderna med överblivet LCHF bröd ;-) Väl på badhuset var det knappt en kotte där, ljuvligt. Det blev 50 längder varav en del av dom på rygg, så skönt! Jag vet ju vad min kropp behöver speciellt när jag mår som sämst. Men det är också då det är som svårast att hitta energi och motivation. Sitter med en koppkaffe och bloggar meddans mina tjejer badar. Strax dags att mysa i varma bastun. Sedan hem och se vad Linas matkasse har att bjuda på denna måndag!


Kommentarer
Postat av: J

Mänskligt. Det är mänskligt att tappa energi, att tappa fokus, att gå vilse. Det gör det inte roligare för det, men, man är aldrig ensam om att känna sig svag eller frustrerad eller vad det nu kan vara. Det viktiga är att man vet vad man behöver- då hittar man till slut rätt! Du är en grym förebild!

2012-11-05 @ 20:33:43
Postat av: Nettan

Tack J och du är faktiskt en av mina energikällor, vilket gör mig glad ;-)

2012-11-05 @ 23:28:36
Postat av: J

👍

2012-11-07 @ 10:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0