Knak knak....

.... Lät det när kiropraktorn knäckte min rygg som tydligen var väldigt sned. Hon trodde att min höft som värker berodde på sned rygg. Vi får se nu har hon knäckt den och nacken till rätta, läskigt men nödvändigt. I dag har jag ingen huvudvärk så det bådar gott haft ständig huvudvärk hela hösten och mina misstankar har varit att det berott på nacken.

Jag ska tillbaka om tre veckor, nu håller jag tummarna att det blir bättre.

Men mitt ben gör satans ont och Anna Krogh tittade på det och sa att det är åderbråck inne i benet. Så det blir läkare igen och proppsa på operation för i vår vill jag löpa juuuuuu....

Me and My stödstrumpor ;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0