Renovering suger...

I lördags var jag runt och tittade på golv och eventuella tapeter. Men vad svårt det är att välja... Usch det suger att renovera... Dyrt, jobbigt, rörigt mm. visst är det roligt när det är färdigt. Men vi har hållit på i så många år så det känns lite segt. Har ni några bra tips? Vi har slagit ut en vägg i vardagsrummet så det är på ca.36kwm jag tänkte gå i grått, svart och vitt. Det kommer bli en svart skiffer vägg resten av rummet kommer målas vitt. Blir ett ljusgrått golv bra då tro? Laminat eller parkett? Ska jag ha en fond nånstans eller inte? Min inspiration sviktar :(


Kommentarer
Postat av: Helgi

Hej!

Om ni ska lägga golv så vill jag tipsa om att dokumentera det och gå med i tävlingen vi har på byggforumet Byggla just :-)

Jag berättar gärna mer om ni hör av er, [email protected]

Ha en fortsatt fin dag!
Vänliga hälsningar
Helgi

2012-11-13 @ 15:43:08
URL: http://byggla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0