Stängningsdag....

..... Förskolan hade stängningsdag i dag, jag måste säga jag gillar dessa stängningsdagar. Fanns inte såna när Sebbe och Carro var små. Förskolan stänger thats it ta ledigt föräldrar! Kanon!

Så en grå, blött tisdag i slutet av november. Vad hittar man på? Eftersom tösen varit hemma hela förra veckan och varit sjuk så lockade inte hemma mys!

Jag hade läkartid tidigt sedan åkte vi till Ikea och mötte upp storebror för att äta Ikeas frukost buffé. Den är klart värd sina 29kr mysigt att få vara med mina barn en stund, bara vi det händer inte allt för ofta.

Sedan utforska tösen och jag Erikslunds shopping center. Allt från fotboll, speglar, rulltrappor, korv till glassmaskin. Vi hade så fullt upp så på fyra timmar hann vi endast med två butiker. Lite shopping blev det men fokuset låg mer på att utforska och umgås.

Det var tösens och min dag och vet ni rulltrappor är ganska skoj glassmaskinen lika så!!!

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0