Sushi äntligen...

... Har varit så sugen på sushi länge. När jag kom hem från jobbet strax före fem, tjongade jag rakt in i väggen. Tänkte jag orkar inte bege mig ned på stan för att äta. Fredagsmyset framför tvn lockade vill jag lova. Men en power nap på 15 min fick mig på banan igen.

Så vid sju skjutsade sonen ner mig till Carro, hon bor vid hemköp/bluemoon ett glas vin hos henne, sedan gick vi till choys för den efterlängtade sushi buffén. En vän på

Instagram utmanade mig att slå hennes sushi rekord på 22bitar. Vanliga fall äter jag 12-15st, jag antog utmaningen det blev 25st bitar (Carro bevittnade det, och var mäkta imponerad av min matlust) Jag kan lova att jag är propp mätt lär inte behöva äta något i morgon "S" Vi tog ett glas till på stan och pratade lite jätte mysigt.

Men vad folk det var ute i rörelse trots helg före lönehelg. Beror troligtvis på tattomässan som är i Klöverhallen här där vi bor. För jag mötte massor av folk när jag gick hem. Stan levde verkligen i kväll varm ljum november kväll i Västerås med musik över torget läckert :)

 

             - Nettan keep smiling ;-)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Smaskens!!!:):):)

2012-11-18 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0