Fredagsmys i vårt hus

Ja då var det helg igen fasligt vad veckorna springer i väg. Har tom köpt en julklapp ;-) Nästa vecka fyller älskling år, present fixad men vad kan jag inte skvallra om än.

Brorsdotter fyller på söndag också, lite kalas blir det. Min mor fyller jämt i november, systerdotter och syster fyller. Min lilla Clara i december, så kalasandes blir det framöver. Men nu ser jag fram emot Italien resan vi skall göra med jobbet på onsdag natt.

I morse skrapades rutorna på bilen, brrr nu är det verkligen höst och snart vinter. Längtar redan efter våren och eventuella resor. Min mors högsta önskan nu när hon fyller jämt, är att hon fick göra en resa med sina barn och barnbarn till Kroatien i maj det vore inte helt fel ;-)

Köpt en mössa av en arbetskollega tösen så söt i den.

Trevlig helg önskar jag dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0