"Livingroommakeover"

Vardagsrums renovering fortsätter, i dag har elda butiken varit här och fixat med skorstenen. Tyvärr var kanalen så trång, så dom var tvungna att bila sönder på övervåningen. En eloge ska dom ha för att gjort det snyggt och lämnat väldigt rent och städat efter sig. Fast pedant frun i huset var tvungen att dammsuga och torka golven i allafall, så det har jag roat mig med i kväll. Träningen går inte att klämma in jag varken hinner eller orkar. Humöret sviktar när jag inte lyckas få i hop det med min egentid. Nya tag en annan dag får det bli ;-) Fy vad det fryser på ute nu kör försiktigt i morgon ni som ska ut på vägarna! God natt min vän, ta vara på varann<3


Kommentarer
Postat av: J

Segt som faan utan träning. Blir på riktigt deprimerad. Kommer på mig själv att tänka riktigt destruktiva och förminskande tankar. Usch! Efter Italien är jag frisk igen, det har jag bestämt å då jävlar!!!! Just nu är jag inte den jag var ämnad att vara!

2012-10-30 @ 23:28:45
Postat av: Nettan

J i bland kanske vi bara måste vara den vi inte var ämnad att vara ;-) Just för att veta hur vi bör/ska vara ;-) Ha nu så underbart i Italien och kom hem frisk ;-)

2012-10-31 @ 00:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0