Min lilla fjäril....

Fick foton på mailen från förskolan i dag på min söta tös i sin hellokitty fjärils utstyrsel. Men jag kan lova under denna rosa söta prinsessa gömmer sig "fröken trotsig" "fröken kan själv" söt som attan var hon i dag och att självständigheten provas och utforskats ser jag positivt på jag vet ju att det kommer och går. Så är det att växa upp och bli en individ. Men ska villigt erkänna när jag känner mig extra trött så är det inte alltid lätt att tänka på att hennes "kan själv fraser" är utvecklande och positivt! Inte heller fräsandes tonåringars frigörelse eller stånkande vuxen barn som möter livets krav och motgångar i stort och smått. Men vem har sagt att livet som förälder är lätt?! Men det är helt klart 100% värt varenda sekund <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emmy

Det går inte att beskriva hur gullig hon är azzå ;)<3

2012-11-01 @ 09:38:36
Postat av: Moster Nettan

Emmy tack för alla fina kommentarer :) ja hon är gullig och en snäll lite tjej! Det är du med ;-) Kram moster

2012-11-01 @ 10:19:59
URL: http://mrsnatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0