Nikon D80

Haha min lilla modell poserar med instruktion av Carro ;-)
 
 
Spring i benen....
 
 
Ängelprinsessan <3
 
 
Funderar lite....
 
 
Tittut....
 
 
Spexar lite....
 
 
Spexar lite till....
 
 
Bus
 
 
Söt =)
 
 
 
 
 
 
I dag åkte min system kamera fram, måste använda den lite mer än jag gjort sista tiden. Grymt kul att
ta kort med den. Jag önskar bara jag hade mer tid att lära mig om den. För hur det än är även om Iphonen
har bra kamera så går det inte att jämföra om man lyckas ta ett bra foto med system kameran.
 
Dom här blev inte så där super bra men okej!!!
 
Bjuder på dessa helt oredigerade bilderna iallafall på världens sötaste tös! <3
 
Nu säger jag nattinatt måndagen närmar sig och en halv jobbvecka för jag åker till Italien på torsdag morgon,
Lite värme, sol och studiebesök med jobbet och lite socialtid det ska bli jätte mysigt och spännande 22-25grader har dom i Rimini nu =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hevi

Fina kort! Är det så varmt i Italien, hjälp! Vad ska man packa då? Jeans och tischa?

2012-10-15 @ 09:25:54
Postat av: Svar:

Hevi jag har ingen aning vad man ska packa med sig. Känns ju som sommar där ;-)

2012-10-15 @ 19:33:45
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder, på en sööööt tjej!

2012-10-17 @ 12:50:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0