BT

En av mina stora förebilder och idoler gällande att leva ett hälsosamt liv är Blossom Tainton vilken kvinna!!! Med sina 176cm 70kg och tre barn 40 i sko storlek och ursnygg femtioåring gav hon en grym föreläsning/show. Full av sprudlande energi, glädje och posivitet utan att för den skull predika. Hon sa, Du väljer själv, hur du ska tänka!!!! Hon sa också: Visst har era kroppar svarat perfekt utifrån era val ni gjort? Frågan är vilka val har ni gjort? Att vara hälsosam handlar inte om att vara smal. En vän till henne sa en gång. Jag är som en pommes frites! Hur då? Jo smal utanpå och fet inuti ;-) Så sant, eller hur? Samhället är då skevt, du kan vara lite mullig och i toppform! Du kan vara smal och i usel form! Åter igen grym kvinna skall berätta mer i senare inlägg. Nu har jag inte tid för om ett par timmar går min buss mot Arlanda och Rimini.... Sova får jag göra en annan gång ler tur att inte Blossom ser mig nu haha för hon förespråkade sömn. Där brister jag rejält oftast ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0