Skit förkylning och skitväder....

.... men glad ändå :) Äh fy vad trist med detta regnande hela tiden. Förkylning som inte vill släppa, jag vill komma i gång med träningen igen mår skit när jag inte får träna. Och när jag inte tränar så faller kosten lite också. När både kost och träning faller, faller också humör och välmående. Snacka om att det är en kedja som det ena ger det andra. Så ja vad skönt och gnälla lite ;-) Men på fredag är det Ladys night det ska bli roligt, sjunde året nu svärmor, jag och svägerskor det har blivit en tradition som är riktigt rolig! På fredag är jag ledig stängningsdag på förskolan, tänkte hitta på något mys med min lilla sol då. Hon är så gosig och glad och skänker mig värme ända in i hjärtetrakten <3 så här i regnrusket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0