Skit....

Träningen har gått "skit dåligt" på sista tiden,så när på några simningar bara! Blääää förkylningen släpper inte taget om mig helt. Går typ på 90% bara värk i min skitkropp. Hoppas att jag får energi snart!!! Jag var ju på föreläsning förra veckan med Blossom Tainton. Hon tipsade om en 24 timmars fasta, för att nollställa systemet. Ja typ som när du startar om Iphonen eller datorn. Men man bör bara göra det 1-3 ggr per år inte oftare. Så sagt och gjort genomförde jag den i tisdags. Bäst var att göra den middag till middag. Så jag åt middag kl.19 på måndag kväll sen drack jag bara vatten resten av kvällen. På tisdag morgon drack jag ett glas vatten med en halv pressad färsk citron sen vatten vatten och vatten. Till lunch vatten med citron mera vatten och mera vatten. Huvudvärken kröp på vid kl.14 vid kl.15 kände jag mig rätt suddig. Lade med en banan i bilen ifall att jag skulle snurra ur helt. Hämtade Clara vid kl.16 jag var då rätt dimmig, drack mer vatten. Hem och lagade mat, höll ut drack vatten. Kl.19 middag puuuuhhh äntligen. En kopp kaffe på maten så var jag människa igen. Men jag måste säga det kändes att kroppen rensades ur och dagen efter var jag så pigg!!! Så nu har defragmenterat mig ;-) Det var en kort och kul utmaning också! Men i kväll har jag fyllt på kroppen med skit igen *S* se bild ;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0