Småprat i bilen

Bilen är väl absolut bästa stället att prata på? Jag brukar i alla fall passa på att prata och umgås med tösen i bilen på väg till och från förskolan. Vi brukar även sitta kvar 5-10min och småprata om allt möjligt innan vi går in på eftermiddagen när vi kommer hem.

I morse passade jag på att fortsätta berätta och påminna henne om att jag ska åka till Italien några dagar, snart. Då säger hon, citat Claris: -Mamma jag kommer sakna dig när du åker till Tatalien! Jag kommer bli tokig! Sötnosen då, det lät så gulligt <3


Kommentarer
Postat av: J

Undra vem som kommer att sakna mest!?? Mamma eller Claris?

2012-10-15 @ 21:01:12
Postat av: Mamma som redan saknar svarar:

Det är nog mamma som kommer sakna å längta mest. Första gången jag ska vara i från henne så här länge onsdagskväll till söndagsmorgon :-/ mooooaaahhh

2012-10-15 @ 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0