Hej bloggen... Hej läsare...

Jag saknar skrivandet och att dela med mig av mina foton. Samtidigt som jag ger av mig själv och min vardag till er där ute utan att veta vilka ni är som kikar in här. Det ger mig i perioder olust känsla därav min frånvaro. Men nu är jag tillbaka ;-) Jag saknar mitt bloggande, med Iphonen gör jag inlägg snabbt och enkelt. Mina inlägg är oftast korta men många. Jag kommer säkert bombardera er nu "haha" Ni som följer Instagram kommer nog märka om ni inte redan gjort det att mina inlägg där och här påminner om varann. Vore jätte roligt och jag skulle bli jätte glad om ni "vågar" ge en kommentar då och då ;-) Det ger mig energi och lust att skriva. Tyvärr har jag märkt genom min egna blogg och genom att läsa andra så kommenteras det mer på " gnälliga negativa bloggar" Visst ger det mig kredit att min blogg är positiv i sitt utförande. Haha kom igen vänner vill ni ha mig här så ge mig lite energi... Kommentera nån gång i bland! Kram till dig och välkommen att "joina" mig ett tag till <3 Blommbukett med vita liljor min favvoblomma, buketten fick jag av min man <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du är tillbaka!

2012-09-13 @ 09:53:26
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Elin

Kul att du är tillbaka igen med dina blogginlägg :)

2012-09-13 @ 10:42:38
Postat av: Christine

Hej. Kul att se att du är tillbaka. Jag har gått in lite då och då för att se om du fått blogglusten tillbaka. Kul. Tack för trevlig läsning.

2012-09-13 @ 12:10:17
URL: http://chrizzg.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! Roligt att du är tillbaka igen! Får bättra mig med att kommentera ;) Jag själv har tappat blogglusten totalt.. Läsa andras bloggar är roligare :) Kram

2012-09-13 @ 23:51:02
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0